jueves, 27 de octubre de 2011

UN CARCAMÁN


              Quedo só. A muller e o rapaz máis novo marcharon. Estou a esperar ó máis vello. Chove a mares. A televisión amosa a lista dos 40 Principais. Agora mesmo, unha canción con ritmo, con moito ritmo. Un xornal sobre un recanto da mesa. Este xornal. Dúas cuncas de café á miña beira; a miña e a da muller. Esta marchou. Eu quedei. Só. Agora é unha muller a que canta. Non sei quen é. Xa teño dito que con respecto á música de agora, á música actual ando peixe. Que se vai facer!; son un carca, un carcamán. Outro cantante máis. A este si lle sei o nome porque o mostran na televisión: Juan Magán co tema “Bailando por aí”. Nin idea da canción. Nin idea do cantante. O dito, un carcamán.

              Café O Picoteo da Valenzá. Mércores, 26 de outubro de 2011

No hay comentarios:

Publicar un comentario