jueves, 17 de enero de 2013

CLASE CO EGUREN



              Que é o medo? O medo é aquilo que che aperta o estómago ata que doe de verdade. Lembro a época de cando ía ao colexio dos Milagros no coche de liña desde Maceda (de Baños de Molgas ata Maceda ía cos veciños que traballaban na cerámica) e neses cinco quilómetros notaba cómo se me revolvía o estómago porque, os luns, á primeira hora, tiña clase co Eguren, o cura que nos daba latín e xeografía, creo. Este Paúl era famoso polos pelos que arrincaba das cabezas dos rapaces e polas amoxetaduras que cometía nos brazos de cada un de nós. Non obstante, por sorte, nunca me tocou. Quizais porque a miña timidez era tanta que era algo así como un santiño. Pero o medo aquel de se me facía saír ao encerado ou de se me preguntaría algo, metíaseme nas entrañas e daban ganas de vomitar. Iso era o medo.

              Cafetaría do pavillón dos Remedios de Ourense.
              Mércores, 16 de xaneiro de 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario