sábado, 19 de enero de 2013

PALABRAS QUE ME DIN ALGO



              Cantei en silencio a canción de irás e non volverás. Non volvín. Porque ir, fun. Funlle coller peras ao olmo, pero non as tiña. Busquei un limoeiro, mais del tan só colgaban mazás. Aquilo empezaba a incomodarme. Tirei cara adiante ata que atopei un peixe que voaba. Que pasa aquí?, pregunteime. Ás veces fágome preguntas que me fan pensar un montón. Eu ven vía que aquilo non era normal. Claro que a culpa xa era miña desde un principio, desde intentar pillar peras dun olmo. Pero en algún lado oíra ou lera de buscarlle tres pés ao gato. Non obstante, a única realidade de todo isto é que fun e non volvín. Isto si o entendía perfectamente; sabía o significado de ir e volver. Ás veces coñezo algunhas palabras que me din algo, aínda que non saiba usalas moi ben. Hoxe si as usei ben… fun e non volvín.

Café Oren Express da Valenzá. Sábado, 19 de xaneiro de 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario