sábado, 27 de octubre de 2012

DÚBIDAS QUE SALTAN POLO AIRE



              Hai moitos anos xa que logo dunhas eleccións municipais, autonómicas ou xerais me pregunto máis dunha vez se non serei eu o que erra nos apoios aos políticos e partidos. Antes sempre me farto de denunciar todo aquilo que fan mal, xeralmente, os partidos das dereitas e creo que, ante esas falcatruadas denunciadas, a xente tomará cartas no asunto e negaranlles os votos. Emporiso, xa antes de que remate o día das votacións, vexo con pena e rabia que as dereitas arrasan. E claro, dubido en se terei razón ou non cos meus pensamentos, cos meus ataques. Ao mellor son eu o equivocado. Menos mal que as dúbidas axiña saltan polo aire cando les que ata un organismo europeo tamén denuncia ao PP galego. Resulta que o Consello de Europa dálle paus a destro e sinistro ao noso presidente Alberto Núñez Feijoo porque desde que el goberna a nosa lingua, o noso idioma foi para atrás coma os cangrexos, incumprindo a Carta Europea das Linguas Minoritarias. Feijoo eliminou toda a prioridade que o bipartito lle dera ao galego na educación. Tamén denuncian a supresión das aulas de Educación Infantil, nas que se impartían clases case ao 100% en galego, así como as galescolas. Dúbidas fóra! Non estou só na loita!

              Finca Fierro. Sábado, 27 de outubro de 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario