domingo, 17 de febrero de 2013

TODO DERROTAS, UNHA VITORIA



              Hai que ser parvos de carallo! Cada vez estou máis convencido de que son un pouco paspán por poñerme sempre do lado dos vencidos, dos derrotados. Non hai semana que non asome algún desgusto ás entrañas, e iso que xa non digo nada das novas políticas actuais, que non hai unha boa. Pero se digo a política en xeral, aquí xa está a primeira derrota: son tan nacionalista que quero a independencia para Galicia xa! Entón, claro, xa todos se botan a min coma cans. Se penso no fútbol, o Celta e o Dépor fúndenme unha semana si e outra tamén. Se no baloncesto, o ABO dos meus fillos dá unha de tortas e dúas máis de hostias. O ABO da liga EBA ídem de ídem. O COB pouco menos.
              E se penso na miña profesión… ai a miña profesión! Dicir funcionario é case como nomear a peste. Ante este cualificativo, os políticos pensan que a masa ten razón e por iso nos afunden un chisco máis en cada ano que pasa. Como sei que non vale que diga que somos os sostemos o país, quédame a vinganza de burlarme moitas veces da masa anunciando a bado aberto que son funcionario e que vivimos coma deus. Ata a miña paciencia se cansa de tantas derrotas e anuncia, algunha que outra vez, esta vitoria; aínda que tan só a celebre eu.

              Café Aitana 39 da Valenzá. Sábado, 16 de febreiro de 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario