jueves, 11 de febrero de 2016

MIRA QUE SON TITIRITEIRO!


              Titiriteiros. Que escándalo, meu Deus! Vaise acabar o mundo. Canta hipocrisía! E dis ti e digo eu; que pasaría se alguén soltase aquilo de “tiña que volver de novo o Franco! Iso non é terrorismo? Que va; como vai ser terrorismo! Ademais, iso non o di ninguén. Ninguén. Quen desexa que se afoguen os das pateras? Ninguén. É unha trola iso de que nos veñen sacar o bocado da boca. Quen desexa ver no cárcere ós corruptos? Ninguén (Por iso non están nel). Quen lle fai caso a este servidor? Ninguén. Mellor é. A ver se me van amolar por apoloxía a non sei que. Que animal es!; comparar ós corruptos cos terroristas. Por iso ninguén me fai caso; aínda que estes maten con balas e aqueles coa fame. Mira que son titiriteiro! Digo cada cousa. Nada, coma un monicreque; cunha ideas para aquí e uns dicires para alá. Xa sei; predícame cura, predícame frade. Titiriteiros. Pobriños. A culpa foi deles non sacar un bando para os hipócritas, para que souberan distinguir entre a ficción e a realidade. Ó cárcere todos os directores de cine que rodaron sobre Hitler, Franco, Mussolini, o holocausto, a Intifada e a todos os escritores que non respectaron a liberdade de expresión. Titiriteiros, que sodes todos uns titiriteiros. Que ninguén me faga caso. Iso.


              Café Oren Express da Valenzá. Xoves, 11 de febreiro de 2016

No hay comentarios:

Publicar un comentario