viernes, 7 de marzo de 2014

OS PUNTOS CARDINAIS


              Luz de neon que se reflicte no cristal dunha ventá que dá ó Oeste. Se me traslado á parte traseira do edificio, seguro que algunha luz de neon tamén brilla no cristal dalgunha ventá. Esta ventá está situada, entón, ó leste. Por intuición, digo eu. Non, non é fácil ás veces intuír algo; incluso a posición de algo. Se fora fácil, a ver!, por que entón moita xente se perde no deserto ou na selva amazónica, por exemplo? Nunca me perdín no deserto nin en ningunha selva; pero teño lido que a xente si se perde. Ai amigos!, lendo apréndese moito. Se les con atención, claro. Algunhas veces leo pensando nos biosbardos e non me decato de nada. Agora recordo que, unha vez, case me perdín na serra de San Mamede. E é unha serriña de nada. Non me quero ver no Amazonas nin no Sáhara, outro exemplo. Calquera atina aí dos catro puntos cardinais. Son catro, non si? Norte, sur, leste e oeste. Si, son catro. Norte: Asturias, Cantabria e o País Vasco. Sur: Andalucía. Leste: Levante. Oeste: outeiro de Brandín. Así imaxino eu sempre os puntos cardinais.


              Café Oren Express da Valenzá. Martes, 25 de febreiro de 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario