martes, 15 de abril de 2014

FARTO DE ESTAR FARTO


              Estou farto das guerras e das armas, dos xabarís e dos que fozan nas ideas doutros, do Real Madrid, do Barça e do presidente da Xunta. Estou farto daqueles ianquis que cometen matanzas nos colexios. Farto das ditaduras espalladas polo mundo, que aínda hai unhas cantas. Farto de Mariano Rajoy e dos seus ministros coas súas medidas, de Pérez Rubalcaba e de Rosa Díez. Farto do tema Marta del Castillo e do tema Asunta Basterra. Estou farto de que non me paguen ben as uvas e dos aproveitados neste val de lágrimas. Farto do PP e da corrupción, dos que presumen de españois e dos que odian ós nacionalistas. Estou farto dos que critican ó cine español e gaban á industria de Hollywood. Estou farto do espírito maligno e do ordenador cando se apaga porque lle dá a gana. Dos que critican ós árbitros e dos que ven a corcova allea e non ven a que eles levan. Estou farto do bulebule de Esperanza Aguirre e das pensións eternas ós ex presidentes. Ata creo que estou farto de estar farto.


              Café Aitana 39 da Valenzá. Mércores, 9 de abril de 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario