martes, 8 de abril de 2014

IDEAS DE ESPÍRITO MALIGNO


              Amargura. Cabreo. Mal día. Bile na boca. Rabia. Desexos de golpear. Non, non son tan parvo para dar testadas contra as paredes. Quixera golpear a alguén. Pero non me atrevo. Igual me revolven un hostión e me deixan pampo. Si, moita broma, pero hai desexos que rebaixan a un ata a mínima expresión. Agora mesmo recoñezo que teño ideas de espírito maligno. Claro está que... están precedidas por accións ou asuntos que te deixan para o arrastre, accións ou asuntos que doen. Non esperas eses golpes. E cando chos dan, se non tes forza física (como é o meu caso), reaccionas co pensamento traballando a xe revolucións por segundo. Cando chos dan descargas a adrenalina dalgunha maneira; no meu caso, cuspindo palabras sobre o papel. Palabras cheas de rabia, de mala fe, de rancor, malsoantes, de bicho noxento. E desexas de corazón que alguén debería de pagar por esa acción ou asunto, aínda que sabes de antemán que non hai volta de folla: que os crucificados apandamos sempre. Para iso nos crucificaron.


              Café Aitana 39 da Valenzá. Venres, 4 de abril de 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario