viernes, 19 de diciembre de 2014

O MEDO É LIBRE


               O medo é libre. E tanto! Eu de rapaz tirábame as noites cantando ó volver do monte coas vacas por culpa do medo. Se me ía cedo para a casa, medo á nai. Se me ía tarde, medo á escuridade, ó descoñecido. Unha nena de 13 anos, de Curtis, durmiu fóra, nunha canteira, por medo ós exames. Chego a entendela. Eu, por medo ás notas (perdón, por medo á Lola ó saber das notas), pateaba a miña rúa na espera da Pilar do Eligio, a carteira, para que me dese a min a carta e romper a carta. Sabía que subiría por tan só dúas rúas: a da Igrexa ou a do Agro. Ía dunha á outra coma un garda xurado facendo a súa rolda. E rezando, claro, para que aparecese axiña, no momento ese no que eu podía vixiar. Se as notas caían nas mans da nai, e cos suspensos que tiña sempre... ai,. Deus, que malleira! A Lola tiña a man lixeira. O medo é libre. Tan libre como estar máis de media hora enriba do burro na estación do ferrocarril de Baños de Molgas facendo tempo, coma quen que fora ó muíño do Dositeo levar o saco do millo. Pero calquera cruzaba aquela carballeira espesa a iso das dez ou as once da noite. O medo é libre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario