lunes, 15 de diciembre de 2014

SE NON É...


               Se non é o pequeno... Se non é o pequeno, será o grande. Digo eu isto. Aquilo dicíano por aquí, polo meu lado, á miña beira. Din que se non é boi é vaca. Claro. E se non é branco, é negro. Mentira! Pode ser rosa, por exemplo. Ou amarelo. Si, ou amarelo. Pero xa dixera por exemplo. Semella que non entendes un carallo. Certo, ó mellor son eu que me explico mal. Nunca tiven moita facilidade de palabra. E iso que non calo un segundo. Son un latricas do demo. Se non é de día, é de noite. Se non é xaneiro, é setembro. Outra mentira. Si, xa sei, pode ser outro mes calquera. Pero, entendiches ou non entendiches? Trinta días ten novembro, con abril, xuño e setembro; vinte e oito ou vinte e nove ten un, que é febreiro; e os demais trinta e un. A lúa é mentireira. Explico. Cando ten forma de C semella que di que está en cuarto crecente, que crece, e se ten forma de D semella que decrece, cuarto minguante. Pois como é mentireira é ó revés. C de crecer, ó revés, decrece. D de decrecer, ó revés, crece. Nunca te deitarás sen saber unha cousa máis. Se non é pe é pa. Ata mañá.

No hay comentarios:

Publicar un comentario