domingo, 28 de abril de 2013

A COTA DE MERCADO CINEMATOGRÁFICA



              Entre os propios afeccionados (que axiña cuspimos aquilo de “puaf, o cine español”), Hollywood e, agora, o IVE, fundimos o cine do noso país. A unha película mala americana dicímoslle que é mala; a unha española chamámoslle españolada. Cando na realidade e en proporción, calquera cinematografía é tan boa como a americana. Aquí, a cota de mercado é o que nos está medio matando. Por exemplo, agora mesmo gustaríame saber cantas películas malas lle colocaron á distribuidora española que mercou “Iron Man 3”. A distribuidora, ao collelas, ten que proxectalas. Ao proxectalas, ocupan pantallas… que non poden ocupar as españolas. Outra proba: o ano pasado o 70% da cota de mercado de salas correspondeu a obras cinematográficas procedentes de Hollywood. Outro exemplo: TVE pagou 82 millóns de euros polas “grandes” ianquis e tan só 1,2 millóns polo cine europeo. Así non se favorece nada ao cine do noso país.

              Biblioteca da Valenzá. Venres, 26 de abril de 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario