jueves, 21 de mayo de 2015

NON HAI MANEIRA!





               Non mira e non ve. Para que te vexan teñen que lanzarche polo menos unha ollada. Unha ollada simple, ou composta. É igual. A toupeira, a pobre, nin aínda que te mire, te ve. Outros, tamén é verdade, que aínda que te miran e miran non te ven. Porque están nas verzas, ou nos biosbardos, ou a velas vir.. Non mira e non ve. Eu quero que mire, pero non hai maneira. E non é unha toupeira. É unha muller feita e dereita. Que por moito que lle diga que mire para a pantalla, nada de nada. Ela mira, pero non ve. Tan só fala. E latrica de que tal finca testa con aquela outra, a que está á beira da do Secundino, O Antiolítico. Aínda que estou algo mosca porque mira e non ve, non me queda outra que lanzar a gargallada ante o alcume. E pregúntolle por el, para contestarme que non sabe, que lle chaman así de toda a vida. Vale, de acordo, pero vostede ve a leira. E non vou ver!; é a que está por enriba da da Claudia, A Costureira, que está á saída da aldea. Pero, señora, eu nunca estiven nesa aldea; ten que mirar a pantalla e identificala. Non me fai falta vela; é a que lle traballamos ó Paixolo. Non hai maneira!

No hay comentarios:

Publicar un comentario