Estes
días de confinamento estou cansado de esbardallar
e criticar, tanto
por escrito como oralmente, as proxeccións das canles televisivas,
debido
a que, cinematograficamente falando, non emiten
nada que mereza a pena de ver. Polo menos polas noites (e
vexo tele ata as tres ou catro da madrugada).
Todo o que botan, ou ben son trapalladas que algunhas incluso nin
merecen este nome, que xa é dicir, ou ben repiten e repiten
películas un
día detrás doutro.
Eu en
concreto estou desesperado, xa que todas as noites é o único
instante no que vexo a televisión e, por suposto, películas.
Algunhas xa as vin ata oito ou nove veces.
A gran pena é que
a única canle que me está gustando bote tan poucas e as que bota...
tampouco son nada do outro mundo. Falo de DMAX (ex Discovery Max). É
a única que proxecta todas as películas desde o primeiro ata o
último fotograma. Ou sexa, que deixa ver todos os títulos de
crédito
finais! Para moitos, isto será unha parvada; pero a estes dígolles
que se os viran e os
leran enteiros, máis dunha vez atoparíanse con certas sorpresas; e
non porque boten algunha escena máis ó rematar os créditos, senón
polo descubrimento de datos moi interesantes: lugares de rodaxe,
temas musicais que soaron durante o filme, etc. Que
alguén vexa “O ano que vivimos perigosamente” e que se quede ós
títulos de créditos, aínda que só sexa, ós
dos intérpretes e verá
que descubrimento fai.
Nesa película caín na conta do que poden amosar e
ensinar os
títulos de crédito.
Finca
Fierro. Xoves, 16 de abril de 2020
No hay comentarios:
Publicar un comentario