viernes, 31 de julio de 2015

POLO SEU VALOR SENTIMENTAL



 
               Hai noticias que impresionan polo seu realismo, polo asunto político ou económico ou social ou deportivo... A min, hai uns días, impresionoume unha polo seu valor sentimental. Despois de 128 anos pechou, en Madrid, o Café Comercial. Quizais non tiña a categoría do Café Gijón, pero si máis ou menos o mesmo significado. Pódese dicir que durante nove anos foi “o meu Café”. Alí metíame practicamente todos os días, máis dunha vez ó día e ata creo que unha vez estiven nove horas seguidas nel. Alí escribín, lin, parolei e ata me aburrín. Todo o que teño escrito (fóra das colaboracións neste xornal) fíxeno alí. Escribín tanto e tan a gustiño naquel Café, que a un dos meus libros de relatos non quedou outro remedio que titulalo “Gloria no Café Comercial!”. Nove anos nos que os camareiros xa eran como da familia. Lendo a nova, atopeime con que o máis veterano, un tal Felipe, era o que vin eu iniciar a súa andadura alí como camareiro e o que me puña a maioría dos cafés. Recoñezo que levo uns días que non me sae da cabeza o peche do Comercial. Foron moitos sentimentos espallados polas súas mesas de mármore.

No hay comentarios:

Publicar un comentario