sábado, 22 de febrero de 2020

O MEU AMIGO SAPOCONCHO

Quixen correr detrás dunha bolboreta, pero meteuse por medio un sapoconcho, ó que quixen adiantar. Xusto ós dous metros de facelo, deume pena e recuei sobre os meus pasos. Porque el sexa máis lento ca min, non teño porque asoballalo desa maneira. Non obstante, mirei cara el e mostreille cara de ferreiro. Ó mesmo tempo, berrei. Porque berrar é bo. Berrar é coma cuspir ese veleno que levamos dentro. Posto que o levamos. Porque temos moito veleno. Así é que non me quedou outra que intentar ser un bo samaritano, aínda que, no fondo, quixese esmagar ó sapoconcho co meu pé dereito. Co dereito teño máis forza. Ben sabe Deus que non son de dereitas!
Non quero desviar a atención da miña amiga tartaruga. Si, xa era amiga. Que queredes, a mentalidade humana ás veces é coma un vaivén; hai uns segundos quixen poñerlle un pé enriba (o dereito, repito), e agora mesmo o sapoconcho saca a súa cabeza da coiraza e mírame de esguello. Anda, anda, lle dixen, que me acabas de amolar; xa non consigo ver a bolboreta. E co bonita que era! O sapoconcho debeu entender porque esbirrou e púxose a andar. Tiven que ir ó seu paso, claro. Andar tan avagariño é algo que me mata. Pero ou o deixaba só ou non quedaba outra que andar coa súa sombra. E a sombra da tartaruga é moi pequena. Polo que os meus pasos eran lentos, tan lentos coma que nos levou unha eternidade chegar á cuneta da estrada, onde, nun cachafundo de auga se somerxeu o meu amigo. Moi amigo, moi amigo non era; porque non me dixo nin adeus. Seguín buscando máis bolboretas.

Finca Fierro. Sábado, 22 de febreiro de 2020

No hay comentarios:

Publicar un comentario