martes, 5 de noviembre de 2013

ARANDO PARA O MEU REGO


              Aburrido. Desanimado. O partido tamén está aburrido. Non é o mesmo ver un partido co rapaz que velo só. Hoxe estou só. Co rapaz sempre se fala algo, sempre lle comento xogadas, accións ou pareceres. É certo que adoito tirar para o meu rego. Pobre Xoel! Ten que aburrirse dos meus pareceres, das miñas opinións, dos meus comentarios. Porén, de cando en vez, aro un chisquiño para o rego del. Para que eu non lle caia moi pesado. Non sei por qué, pero imaxino que tan axiña como poida ver os partidos el só, a min vaime mandar para aquel sitio. Botareino de menos. Hoxe estou só e bótoo de menos. Tamén axuda o mal xogo do Barcelona. Si, Xoel só ve os do Madrid. Non, eu non son do Barça. Son dos galegos e antimadridista. Se quero que gane o Barça, tan só é para amolar, para xiringar ós do Madrid. Son antimadridista pero vexo os seus partidos; porque me gusta o fútbol e vexo todos os que podo. E se o Madrid xoga ben, recoñezo que así o fai... aínda que me amole. Mais, sempre busco algo para arar cara ó meu rego.


              Café Oren Express da Valenzá. Venres, 1 de novembro de 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario