jueves, 24 de julio de 2014

SOBRE OS INSULTOS POLÍTICOS


              Todos temos dereito a opinar e incluso a criticar. Despois, cada lector que pense o que queira. O periodista Roberto L. Blanco Valdés ten o mesmo dereito. Eu tamén teño o mesmo dereito. E segundo el badúa contra Beiras eu tamén podo esbardallar contra Blanco Valdés. Bótalle en cara ó veterano político os insultos que deixa escapar contra os parlamentarios do PP cando se pon a rebater calquera asunto. E Valdés escribiu “tan só” 75 palabrotas para emparellalas cos 75 parlamentarios galegos. Beiras seica lles chama “canallas” ós seus adversarios. Estou por apostar que se moita xente puidera, chamaríalles incluso aínda algo máis forte. Todos os insultos que nomeou o periodista asoman en calquera dicionario, e eu son dos que digo que todas as palabras que aparecen nos dicionarios son para usalas polo menos algunha que outra vez. E hoxe en día, na política, ata creo que se deberían usar máis a miúdo. Hai opinións políticas que deberían ir máis alá do insulto.


              Café Aitana 39 da Valenzá. Mércores, 23 de xullo de 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario