miércoles, 8 de octubre de 2014

TRAGALIBROS


               Acabo de estrear o carné da biblioteca de Ourense. E estreeino sacando un libro para Xoel. Ata agora todos os libros que lin desa biblioteca saqueinos co carné da muller. Agora teño o meu propio carné. Que raio, faime ilusión! As miñas lecturas bibliotecarias choutan da biblioteca de Ourense á biblioteca da Valenzá. Estou a ler máis ca nunca precisamente por ese detalle; porque pido varios libros de ambas bibliotecas e, claro, teño que me apurar para cumprir os prazos que me marcan. Como se adoita dicir: son un tragalibros. Sempre o fun. Traio comigo unha listaxe na que vou anotando aqueles libros dos que falan ben, dos que levan algún premio importante ou dos que simplemente me apetece porque si; ás veces polo simple autor. Nunca me quedarei sen lectura porque a listaxe pasa xa dos 120 volumes. Gozo coa boa literatura pero tampouco rexeito un best seller entretido. De cando en vez é bo pasar simplemente o tempo. E, como non, intento compaxinar, mesturar o galego co castelán.

No hay comentarios:

Publicar un comentario